Cestovné kancelárie

Ako reklamovať zájazd

17.03.2011 00:53
V prípade, že poskytnuté služby nezodpovedajú obsahu platné cestovné zmluvy, má klient právo na reklamáciu a následnú kompenzáciu alebo odškodnenie. Nedostatky by mal reklamovať ihneď na mieste pobytu. Dobrá cestovka, by ich mala vyriešiť. Ak nedostatky v poskytovaných službách neboli odstránené a...

Ako vybrať zájazd

17.03.2011 00:52
Pri výbere zájazdu najprv overte, či je cestovná kancelária alebo agentúra poistená proti krachu. Ak si kúpite zájazd u poistenej cestovnej kancelárie, nemusíte sa báť, že v zahraničí zostanete na holičkách. Podľa zákona sa o vás postará príslušná poisťovňa.  Klienti majú zo zákona právo, aby...

First Minute zájazd

17.03.2011 00:49
First Minute je termín, ktorý sa používa výhradne v spojení dovolenka First Minute prípadne First Minute zájazdy. Ide v istom slova zmysle o opak tzv Last Minute zájazdov. Slovné spojenie First Minute pochádza z angličtiny a znamená "prvej chvíle". Zaujímavosťou je, že podobne ako v prípade Last...

Last minute

17.03.2011 00:47
Last minute je termín, ktorý sa používa výhradne v spojení dovolenka Last Minute prípadne Last Minute zájazdy. Ide v istom slova zmysle o opak tzv First Minute zájazdov. Slovné spojenie Last Minute pochádza z angličtiny a znamená "posledné chvíle". Zaujímavosťou je, že v anglicky hovoriacich...